مالکیت جدید FIRSTDATA در برزیل

چهارشنبه 9 اسفند ماه 1402

مالکیت جدید FIRSTDATA در برزیل

 SICOOBبا برندی دیگر فعالیت های خود را ادامه می دهد. فرست دیتا بیش از 150 میلیون دلار برای راه اندازی BINسرمایه گذاری کرده است و عملیات پشتیبانی آن را به عهده گرفته و بیش از 200 نفر استخدام کرده و همچنین کلیه تکنولوژی های مورد نیازمانند گرفتن تراکنش ها ،احراز هویت و سیستم پردازش متناسب با بازار برزیل را فراهم کرده است .

SICOOB ششمین شبکه سرویس مالی بزرگ و مبتنی بر 2200 پایانه فروش می باشد. عنوان این شرکت BRASIL BANCO CENTRAL DO وتامین کننده قراردادهای بخش های تجاری و دارنده گواهینامه های ویزا و مسترکارد است.

به گزارش روابط عمومی  DRI( شرکت دانش رایانه ایرانیان )به نقل از نیلسون ریپورت ، تجربه گذشته آن در صنعت پرداخت برای BANCOOB 51 درصد از سهم شرکت مشترک المنافع آرژانتینی بوده که BANCOOB CABAL  نام داشت و کارت های اعتباری ،بدهی و ووچر های مطابق با منافع کارمندان ارائه می کرد. کارت های اعتباری (724 هزار ) و کارت های بدهی (1.7 میلیون کارت) با برند های  VISA و CABAL  و مسترکارد ارائه شدند .

SICOOB به نیاز بیش از 300 هزار بخش تجاری کوچک و متوسط خواستار کارت های پرداختی و اتحادیه های اعتباری برای حساب های سپرده گذاری تجاری پاسخ می دهد. بسیاری از آن ها خارج از شهر های بزرگ هستند و در حدود 70 هزار بخش تجاری رابطه ای با ارائه کنندگان دیگر سرویس ها نیز دارند . امید است سهم بیشتری از این کسب و کار به دست آید .

مارکو آیرلیو

رئیس BANCOOB  در برزیل

فرست دیتا ،کلیه پشتیبانی های عملیاتی برند های BIN  وsicoob را انجام می دهد و نیروی کار مستقیم خود را مدیریت می کند و به دنبال کسب و کاری در میان بخش های تجاری کوچک ،متوسط و بزرگ است . همچنین بر روی توسعه بانک نماینده و روابط  ISOبرنامه ریزی کرده است . به گزارش روابط عمومی  DRI( شرکت دانش رایانه ایرانیان ) به نقل از نیلسون ریپورت ، فرست دیتا در نظر دارد ،سرویس CLOVER STATIONS که POS  مبتنی بر تبلت است را معرفی کند و همچنین POS های موبایلی مبتنی بر گوشی های هوشمند و پردازش با چیپ و رمز عبور را در برزیل ارائه کند. در حال حاضر ،بخش تجاری ارائه کننده در برزیل توسط CIELO و REDOغالب شده است. هر دو حداقل پنج برابر بزرگتر هستند و در تعداد کارت های پرداختی در رتبه سوم قرار می گیرند.سایر ارائه کنندگان چند ملیتی در برزیل عبارتند از ELAVON و گلوبال پیمنتز .تراکنش های کارت های پرداختی در سال گذشته در بزریل 18 درصد افزایش یافته است.

دوشنبه 27 بهمن ماه 1393