کارت های بانکی شرکت FLEETCOR

چهارشنبه 9 اسفند ماه 1402

کارت های بانکی شرکت FLEETCOR

FLEETCOR فراهم کننده کارت های پیش پرداخت خصوصی  و برنامه های مجاری بانک ها و کارت سوخت است. ارزش این خرید در حدود 20.40میلیارد دلار به صورت نقدی بوده ودر حدود 7.3 میلیون سهم شرکت کامدیتا را از لحاظ مالی  پشتیبانی می کند . سهم شرکت فلیتکور در حال حاضر 1.05 میلیارد ارزش گذاری شده است . فروشنده شرکت CREDIAN است این هلدینگ ،از سوی توماس اچ لی با هکاری شرکت  FIDELITY NATIONAL FINANCIALپشتیبانی می شود .به گزارش روابط عمومی شرکت  DRI ( دانش رایانه ایرانیان ) به نقل از نشریه نیلسون ریپورت ، سهام فلیتکور در بازار بورس نیویورک به فروش می رسد . انجام معاملات در ایالات متحده ،اروپا و آسیا قابل اجرا است . در اوایل سال 2014این شرکت ULTRAMER UNIVERSAL FLEET CARD را در کانادا تصاحب کرده و برنامه تجاری سوخت شورون را در هفت کشور با عنوان WEX اجرا کرده است . مشتریان این شرکت عبارتند از CALTEX،ARCO،SHELL،BP،CARNET،ALLSTAR،CSS،CFN،IPIRRAGA PETRO PLUS،BR،EFECTIVALو سرویس های VB.

کامدیا برای 20 هزار شرکت تعدادی از محصولات کارتهای پرداخت را فراهم کرده است و در مجموع به طور سالیانه 54 میلیارد دلار فروش داشته است . این شرکت فراهم کتننده کارت های اعتباری برای اپراتورهای ایالات متحده است. بازاری که رقبایی همچون WEX,EFSو VOYAGER U.S BANK  در آن فعالیت دارند . کامدیا برترین صادر کننده کارت سوخت های جهانی با برندهای ویزا و مسترکارد بوده است . رقیبان این شرکت عبارنتد از CHASE،WEX،FLEETCOR و WELLS FARGO.

بیش از 90 درصد از کارت های مستر کارد که از سوی فلیتکور ارائه می شود توسط بانک های منطقه ارائه شده و کامدیتا آنها را پردازش می کند . سایر کارت ها توسط BANK OF AMERICA منتشر شده و توسط فرست دیتا پردازش می شوند. فلیتکور ،یک محصول مستر کارت را در کانادا و توسط بانک ملی کانادا ارائه کرده که فرآیند های پرداخت این کارت توسط کامدیا پردازش می شود . کارت های پیش پرداخته کامدیا برای صنعت خرده فروشی و کلینیکی و بیمارستانی تمرکز دارد .یک برنامه مدیریت پرداخت کنترل هایی برای خرج کردن و پردازش هزینه های پیشرفت ارائه می کند و این خدمات را به مدیران شخص ثالث می دهد و همینطور سازمان های مراقبت از سلامتی نیز می توانند از این خدمات استفاده کنند .

 یکشنبه 26 بهمن ماه 1393